CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 5, 2009

PERGADUHAN BUAT KESEKIAN KALI..

Da teramat lame x nulis kat bahagian ni...sbb teramat busy...with the study la..wit the family busy la n wit my love problem la...well sejak ekonomi merosot awal taun ni mmg la kami makin sering bergaduh...iskh pade aku mmg kemerosotan ekonomi global ni x memberi kesan pun pade ku..aku pun rase rakyat melesia x terjejas sgt pun sbb ikut statistik rakyat melesia la paling ramai beli kereta kat asia sepanjang tahun ni hee..tapi tu la...utk org bisnes mmg terasa..apetah lagi bile goverment dia x beri bantuan langsung...nak buat mcm mn..rakyat mereka ramai...n ku rase ni sedikit sebanyak memberi kesan pd bisnes my love laa..


12 mac 2009-17 mac 2009...ku g ke jakarta lagi..kali ni buat 1st timenye ku beli tiket flight pakai duit sendiri..2 hari ku sampai kat sane demam...mmg mcm siall jekkk....asal jumpe mesti ku ade sakit cesss kalau kat sini gagah perkase pulak...hurm sepaptutnye kami g je yogjakarta tengok candi borubudur..tapi x jadi..well sbb kemerosotan ekonomi...aku x kisah sgt sbb selagi kami berdua pun duk kat bilik pun bahagia kan hee..tapi tu la..ku rase dia stress sbb x dapat tunaikan janji dia..dia jadi gaduh ler pulak...x boleh aku buat lawak langsung...dia asik kate aku x serius..yg paling nyampah bile dia bagi statement jgn2 pada cinta pun x serius...pergh angin betul aku..tapi aku diam jek laa..sbb kang menjawab kang lagi ler teruk huuu...tapi gaduh2 pun ade masa la bersayang-sayangan jugak hee...lagipun ku x lame..5 hari jek..ponteng kelas eheks..dan akhirnya aku pun balik la..n pagi ku balik tu pun ade gaduh la sikit2 huu..


sampai la sekarang...mesti ade jek gaduh..pantang ku salah atur kate...terus kene marah2...yg paling teruk sekali sejak miggu yg lepas laa..pergh terus membuatkan nafsu ku nak makan xde...aku rase kurus 3 inchi la..sbb tali pinggang yg biase ku pakai tu boleh lebih sampai lilit kat bahagian belakang pergh..aku cube nak bantu kalau dia ade masalah kewangan..tapi dia x nak pun egooooo...mmg la bukan pakai duit aku..tapi ku minta la pinjam kat mak...tapi setiap kali ku utarakan pendapat itu mmg kene marah giler2 aahh...mesti ade statement cari la org lain yg lebih bagus...tu laa..ku rase mmg dia tengah stress dgn ekonomi sekarang huuu...akhirnye aku la jadi sasaran kemarahan dia...aku sabar jek la...makan hati jek la sekarang huk3...semua org pelik tengok ku da x kuat makan...tapi tu la penangan cintaaaaaa....ada masa bahagiaaaa..ada masa deritaaaaa....tapi derita pun tetap gembiraaa selagi bersamaa huk3...wahai ekonomi global..cepat la pulih balik..i da x sanggup la nak gaduh2 niiiii...

4 comments:

june abdullah said...

banyak kan bersabar yer... mesti ada hikmah disebalik yg berlaku...

Anonymous said...

haha.. namaku pink jugak !!!

keep it up ;)

pinky_offtrack at skype

Anonymous said...

camne ngko ngorat kekasih terlarang ngko dulu ekk?? camne nak tgk dia suke kita ekk??

raja said...

Aku ada nak offer something untuk ko....bole email aku tak....