CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 1, 2008

1 September 2008

hari pertama puase...hari pertama jugak ku tulis kat blog ni...nasib baik ku tak boleh puase hee...bendera jepun la pulak semlam eheks...tengah lapar gler ni..jap lagi nak masak megiii la besttnyee...

hurm bila tiba bulan puase ni hati ku sayu jugak...terdetik dalam hati aku...sah ke puasa aku?...diterima ke amal ibadat aku?...sedangkan aku da lakukan dosa yang sanggat besarrrr...aku mencintai kaum sejenis...aku lesbian...tapi tu perasaan aku...salah ke aku mencintai?...cinta tu kan suci...lahir dari hati...tapi sayangnyee cinta aku cinta terlarang...berdosa besarrr...adakah aku di laknat Tuhan?...cinta aku bukan kerana nafsu...sungguh..cinta ku lahir dari hati yg ikhlas...aku harap aku mendapat pengampunan dari-NYa..





sayu pulak hati biler dengar lagu mambai same raihan ni huk3...


Harapan Ramadhan
Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna
Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula
Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti
Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Ku memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan
Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua

1 comments:

dewa cinta said...

ha..ha..
aku tau kamu gtu..
ha..ha..
da la jgn fikir sangat..
naluri ni bukn kita yg mahu..tp mmg ia terbit sdri..
bkn kita minta tapi ia hadir sdri..
so...
jgn sdih2 k...