CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 9, 2008

Minggu yg sgt busy & pergaduhan...

sakitttnyee hatiii...mgu ni tersangat busy...mgu ke 10 dlm jadual akademik...
semua assgment kene anto...yg nyampah kalau assgment group...time ni laa baru tergedik2 kate x tau nak buat laa mcm mn..aku sekeh gak kepale kang baru tau huh...









malam tadi gaduh lagi...haiz...ntah pae ntah yg salah...siang ok je sihat walfiat...tensen aku...tibee je anto meset aku xde niat nak jaga dia...aku x pernah serius kalau dia nak ape2...pergh...ape lagi laa yg x cukup...duit beli topup pun da melebihi duit makan 2x ganda huk3...semua nya punye gaduh ialah sbb ku x tau masak...da mmg ku x tau masak...mak aku setahun sekali je maak mane laa ku nak belajar memasak...bukan aku x pernah try...bile ku masak dia kate x sedap...xke sentap aku jadinyee...huuu ku da cakap da dgn dia yg ku tengah belajor laa masak dari seniorr sekarang ni...tapi entah la...dia marah aku teruss...n last2 dia cakap.... sudahlah...bosan...haiz...sentap betul ayat bosan tu...dlm hati ku bertanye...ade sebab lain ke sebenornye dia ni bertanye...2 hari sebelum ni dia kate kene paling kurang pun sekali sebulan kene jumpe...kalau 2bulan sekali kenen jumpe lame sikit...huuu masalahnye kan ku tengah study niii...mane laa sesuke hati je ku nak bercuti...haiz...wat aku syak dia ni nak buat affair dgn org lain jek huk3...sudahla...aku pasrah...ku doakan yg terbaik utk dia...walaupun keputusan dia jadi yg terburuk utk ku...redha je la...

3 comments:

MisZ PinKy said...

babe,

adatla tu..

kalo jarang jmpe mmg jd gado pnyee..

u sbr jer la ek..

xmo pk bkn2..

pamina said...

sometimes its just immaturity...

gp85 said...

immaturity is sweet. if u think positively la..hehe. salam singgah..