CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 13, 2008

da lame x nulis..

aku sangat2 busy sem ni huuu..dalam busy2 aku sempat gak la merendek2 kat sini...blog ni akaun kedua sbb yg pertame sayang sy da tau la pulak..nasib baik xde isu2 sensitif...huu ni la blog untuk meluahkan perasaan x puas hati dgn dia eheks...biase la adat bercinte..sedangkan lidah lagi tergigit..hurm busy exam..da pun study week seminggu tu x study sbb dok bercanda n bermesra sambil gaduh2 sikit dgn kekasih hati...well setiap kali jumpe mesti ade rekod pergaduhan walaupun sikit mahupun berantakan..da pun jarang sekali jumpe..2 bulan sekali or 3 bulan sekali je...nasib baik ade ym hatta skype...boleh gak la menjimatkan kos kewangan...
................................................
tadi sebelum bukak blog ni tengok blog org lain dulu..perghhh terkejuttnyee biler tengok..terkesima bile memandang sbb da lame sgt x melibatkan diri dlm blog nih...kesian dia...macam mn laaa boleh jadi mcm tu tahap musibahnye...arap mereka bersabar n tabah menghadapi dugaan..semoga hubungan mereka tetap berkekalan...huu kalau tu la yg jadi kat sayang sy susahhnyee..hurm biler pk2 sgt takut...kalau sayang sy ade kene mcm tu name dia kene blacklist terus dari kedutaan malaysia..so dia da x boleh datang ke sini..kami x boleh jumpe da...risauunyee...saat ni harap my famili or frenzz x tau hubungan kami yg sebenarnya..kalau tau mmg kompem la teruk jadinya...i will be kick off from my famili...sayang kate xpe kalau macam tu..dia sanggup jage..dia akan buat diri ku mejadi warganegara dia..huu...bahayeenyee da pun mak tengah baik sgt dgn sayangg..sampai antor sms pun panggill my love sayang..huishh
rapat sgt da hubungan nye bahaye sgt kalau kantoi...haizz...sbb ade org kate kalau nak sayang jgn sayang sgt..sbb nanti biler da benci jadi benci sgt...mmg bahaye giler kalau kantoi..aku belek2 pasport hurmm da 5 kali aku ke nagare dia...mase lak selang sebulan or 2 bulan or 3 bulan sekali je...kerap jugak aku ke sane dalam mase setahun..da pun selalu tanpe pengetahuan mak n ayah...dia pun dalm passport dia da byk kali datang ke sini..pergh biayai yg sgt mahal dlm perhubungan...da pun kalu jumpe ade gaduh adoiii...byk salah aku sebenarnyee hee...kesian dia yg banyak harus mengalah...sekarang ku dok rumah sewa same senior..saje je..supaye kawan2 x syak aku selalu hilang nanti..huuu nanti mereka buat gosiip perempuan kan suke gossiping nih...nyampah..
.............................
exam kali ni mmg aku langsung la x study sgt...exam ku 9am kul 6 pagi baru ku study..sgt2 busy dengan aktiviti luar U..11hb 2 hari lepas baru la siap show...ade lagi patutnye bulan 12..tapi x join da sebab my love nak datang hee..x nok haku terlibat dgn latihan mase tengak cuti2 sem..ngacau jek huh...hurm mase tine raye hari tu..akhirnye aku pergi balik kerja ct nurhaliza...tu tabiat lame yg ku tinggalkan masee dia kawen ngan c misai...da 2 tahun stop kejar dia..tapi raye baru ni g le ke mejlis kat ukay perdane tu..kekwan lame ajak..mereka cakap x baik...sekarang si misai tgh ade affair dgn pramugari garuda indonesia..kesian ct..haku pun lembut la hati..kesian ct aku hu...tu laa dulu time belum kawin ku da cakap..jgn kawin..degil..misai tu mmg playboy huh..x nok caye..tapi walau ape pun aku tetap respek ct..sbb ia masih mengahafal name2 peminat dia...semua pun dia sebut..yg terharu bile dia pandang wajah ku..dia cakap lame x nampak?...haku hanya mampu cakap busy..padahal dlm hati nak je cakap aku x suke laki ko la hee..dia cakap ku da lain da x pakai topi da..haah mmg ku da lain..da tukar jadi ayu sikit...sejak couple dgn my love hee..tu la kisah siti..aku mmg x boleh blah kalau jumpe dia..sejuk je hati...hee my lovee pun sgt2 suke siti...nanti ye sy bawak sayang g kunsert dia...taun depan dia kate nak wat kunsert jelajah sbb album tradisional baru dia nak keluar taun depan..nanti sy ajar sayang tarian joget,zapin..inang eheks...jgn tau juget clubbing jek kui3...

2 comments:

Anonymous said...

nice... your girl org mana? seronok nya negara lain2..

Anonymous said...

cinta itu umpama kentut, walau busuk tetap puas..hehe